خدمات طراحی و چاپ شرکت نشانه ساز
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

خدمات طراحی و چاپ شرکت نشانه ساز

هنوز هم پر کاربرد ترین ابزار تبلیغاتی  در سراسر جهان طراحی و چاپ است. شاید با گسترش استفاده از اینترنت نقش چاپ در دنیای تبلیغات نسبت به گذشته کمتر شده است اما هنوز هم طراحی زیبا و دل نشین با رعایت اصول هنری در کنار چاپ با کیفیت می تواند یک روش موئر برای جذب مخاطب باشد.

همچنین طراحی و چاپ را هم از نظر فراگیری و ماندگاری تبلیغات در ذهن و هم از نظر بصرفه بودن نسبت به سایر روش های تبلیغاتی ، جایگاه ارزنده تری را دارا است.

طراحی تبلیغاتی امروزه یکی از مشاغل تخصصی و چالش اصلی شرکت های بزرگ است. آن ها معمولا این وظیفه را به طراحان با تجربه در گروه های تبلیغاتی محول می کنند. نشانه ساز همچنین با توجه به تخصص در امور چاپ می تواند چالش های مربوط به چاپ طراحی های انجام شده را حل کند.

طراحی و چاپ لوگو برند، ست اداری، کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، سربرگ، فاکتور و .. از کاربرد های اصلی در این زمینه است. به همین دلیل است که طراحی و چاپ به عنوان یک ابزار مهم در ساخت هدایای تبلیغاتی و برندینگ شناخته می شود.

بهره گیری از ابزار های مدرن چاپ روی سطوح متنوع در کارگاه های پر تعداد باعث افزایش چشمگیر کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و امکان چاپ در تیراژ نا محدود در گروه نشانه ساز شده است. همکاری با برترین برند های ایران تضمینی بر کیفیت و وقت شناسی گروه نشانه ساز است.

شرکت نشانه ساز و تیم مجرب آن را می توان گفت از معدود مجموعه هایی می باشد که خود خدمات طراحی و چاپ را به صورت کامل انجام می دهد. مشتریان گرامی میتوانند قبل از اقدام به سفارش خدمات مورد نظر خود ابتدا با تیم مشاوران شرکت نشانه ساز هماهنگ و راهنمایی های لازم را به صورت رایگان کسب نموده و بعد از اطمینان از تایید سفارش توسط مشتری و مشاوران ، طرح وارد فاز اجرا می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: